Categories
Uncategorized

UK pulls license of Chinese state-owned broadcaster CGTN – CNN

  1. UK pulls license of Chinese state-owned broadcaster CGTN  CNN
  2. U.K. Regulator Revokes License for China-Backed Broadcaster  The New York Times
  3. UK strips Chinese state-owned TV channel of broadcast permit  Associated Press
  4. CGTN License Revoked by UK Regulator On Links to China’s CCP  Bloomberg
  5. Chinese state broadcaster loses UK licence after Ofcom ruling  The Guardian
  6. View Full Coverage on Google News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *